pühapäev, 8. august 2010

Julgus hakkab tulema

Täna tehtud 3 lennuga hakkasin tundma juba mingil määral julgust. Ilmselt seetõttu, et vabalennu osa läheb mul juba päris hästi, tunnen end seal kindlalt ja vabalt. Tasakaalu hoidmine, pöörded, kiiruse ja kõrguse jälgimine.. kõik hakkab juba edenema. Ka tasakaalu hoidmine pukseeriva lennuki taga on paranenud, mis annab mulle lootust et see võib ühel hetkel ka päris selgeks saada. Olen suutnud hoida end ka rahulikumana, kui varem - enam ei kipu ma juhisest mahla välja pigistama, nii jääb rohkem energiat alles juhtimisega tegelemiseks:D Praegu on seda kõike vaid lihvida vaja.

Kahju, et ei ole võimalik pikalt järjest treenida, lennupäevad kipuvad olema kõik ülebuukitud, kus siis kõik korraga lennata tahvad, jättes lennuõpilased niiviisi pikalt oma hetke passima. Õpilased aga pole prioriteet, kuna nad ei too klubile eriti raha sisse. Praeguseks olen ära teinud 9 lendu, kokku peaaegu poolteist tundi. Litsentsi saamiseks on vaja aga min 40 lennutundi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar